понеделник, 18 юни 2012 г.

Интервя с Бела за Just Jared Jr.


JJJ: На какви места обичаш да ходиш?
BT: Има едно място нарича се Egyptian Theater това беше любимото ми място за гледане на филми когато бях малка.Там има всички онези големи египетски статуи....сега ми харесва да уча за тях.Аз също ходих в  Emerald Coast, но за съжаление беше закрит.Аз винаги ходя там с баща ми.Бях толкова тъжна,че е закрито това място там имах толкова много спомени.

JJJ: Загубата на единия родител е много тежко нещо за всяка възраст.Как реагира?
BT: Когато чух, че баща ми почина не знаех какво да си мисля.Това беше по-скоро като "Вие шегувате ли си?". Следващата седмица той трябваше да дойди при нас в ЛА.Всички бяхме развълнувани защото той беше много далеч от нас заради бизнеса си и се чувахме само по телефона.Тогава полицията се появи на врата ни, за ни каже, че баща ми е починал, аз не плаках за момента.Това е странно.Всъщност не го вярвах,но няколко дни след това сълзите дойдоха.Откачих започнах да крещя и да плача.Просто ми стана много гадно като знаех, че той няма повече да дойде или да се обади.

За всеки който преминава през каквато и да е вид загуба...Има една поговорка "Не мразя Бог за хората които ни отне,но Го обичаме заради хората които ни даде". Трябва да обичаме хората които ни заобикалят.Майка ми е тук и винаги ме подкрепя.Аз получавам много грижи и благодаря на Бог, че всеки ден тя е до мен.

 JJJ: Ти взе гаджето си Тристън с теб в Майми.
BT:  Да.Направих едно голямо решение дали да взема Тристън с мен.Та беше там с мен в деня от годишнината от смъртта на баща ми.То беше там като мой най-добър приятел, който винага ме е подкрепял.Той беше там заради мен аз го взех за да види къде съм живяла преди да отида в Холивуд.

JJJ: Правите ли нещо със семейството ви за "Деня на бащата"?
BT:Аз,майка ми,брат ми и сестра ми пращаме балон на който пише "Липсваш ни" или "Честит Ден на бащата" и пишем съобщения на него.Ние пишем малки бележки , които бихме искали да кажем на баща ни и той да ги прочете на глас около нас.

Няма коментари:

Публикуване на коментар